080916

2008-09-16 @ 15:32:11
full rulle , det är tisdag . upp i ottan vill jag lova , 5.40 ringde klockan , det var alldeles för tidigt . upp , stoppa i sig lite frukost , hoppa i lite kläder , dra på sig vantar och kliva in i bilen . köra till smedjebacken och tro det eller ej hitta rätt relativt snabbt . var lite allmän information om kommunen typ , och om praktiken . fast vart kanske mest annat prat som egentligen kanske inte skulle ha pratats , men som gjorde nytta och kändes bra ändå :) det var jag , jenny och kine , och diverse "vuxna" , haha . trevligt faktiskt

sen åkte vi ut till skolan och var med på mattecirkel med redan utbildade förskolelärare , det var intressant , men hade kunnat vara roligare om de hade haft lite koll på att vi faktiskt skulle komma . kändes som vi vart lite inkastade i brist på annat liksom , men som sagt , lika intressant ändå

efter det åkte jag till söderbärke ( där jag förövrigt faktiskt får göra min praktik i stället för i smedjebacken , kändes himlens bra :D ) och hälsade på vid den förskolan jag ska vara sen . personalen verkar himla mysiga och tyckte det skulle bli så jättekul att få dit mig . tack detsamma liksom , gud jag vill har praktik hela tiden :) nu ska jag bara planera mina egna timmar

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0