080913

2008-09-13 @ 10:55:42
godmorgon världen , det är lördag idag . jag tänker börja med att bekräfta min toktrevliga gårdagskväll hos jossan igår . gosan hade gjort en alldeles utsökt tacopaj och vi åt den med mastodont välbehag . smoothie till efterrätt hade hon trixat ihop också . hon är en hejare i köket den där bosén ;D haha ( förövrigt ett av tidernas mest klockrena hopkok ) . när jag kom hem var katja och stefan fortfarande kvar här . mamma och pappa hde bjudit hit dom på middag och jag befann mig i mitt allra snällaste stadie och skjutsade hem dom när de som så ville , framåt ett i natt . jag var sjukt trött men ställde upp ändå såklart . ok , kan möjligtvis på sina ställen låta litegrann som att jag typ tycker synd om mig själv eller nåt i all min så kallade duktighet , men så är det förstås inte ;D när jag kom hem trilla jag i allafall i säng , det var skönt .

nu har vi ätit frukost och gjort oss klara för avfärd . avfärd mot borlänge . märta har säsongens allra första träningsmatch idag och det kan hända att jag kaaanske tillochmed är liiiite mer uppspelt än alla andra ;D hahaha . det ska bli otroligt roligt , dessutom ska vi dra lite på kupolen också , kanske både innan och efter ? lär kunna bli en bra dag . återkommer mot kvällningen , ´til then , keep the spirit !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0