080903 - samtalsrum 19

2008-09-03 @ 11:25:37
där har jag befunnit mig nu i 1 timme och 45 minuter ungefär , på seminarium . det var nytt och faktiskt himla häftigt , jag som är sådär ohjälpsamt oteknisk i frågor som rör datorer är ganska överblåst över hur det kan fungera på det där viset . kul var det helt enkelt :) vi diskuterade sagor , bland annat , och fick även vår första uppgift . vi ska försöka hitta en person med utomeuropeiskt ursprung och be om att få en saga berättad för oss . sen ska den reflekteras över och analyseras , lär kunna bli spännande . nu gäller det bara att få tag i en sådan person . om du är utomeuropeisk och ohyggligt intresserad av detta , let me know ;D haha .

min present till malin blev lyckad , likaså presentöppningarna och instruktionerna ;D hon lät glad , hon såg glad ut , hon sa att hon var glad . det glädjer mig :)

jag har kastat in en kyckling i ugnen nu jag , där får den stå och färgas i en timme , sen ska den ner i min mage . den har typ redan börjat kurra . . . magen alltså , inte kycklingen . ha en bra onsdag
idol börjar i kväll , missa inte det !

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Vi kan inte vara usla på att sjunga iallafall för då hade vi definitivt gått vidare i idol. Det visade de ju tydligt i kvällens avsnitt iallafall får jag lov att säga :P... hehe jösses!! :) Kram stumpan

2008-09-03 @ 23:57:55

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0