080901

2008-09-01 @ 21:53:02
det har hunnit bli ny månad och jag har återigen blivit knockad av mamma mia . var i globen igår och såg den engelska original versionen av mamma mia , det var galet bra ! himla trevlig dag överhuvudtaget i might add , as usuall med bra sällskap :)

idag har det varit fart och fläkt på paradiset igen vill jag lova . tog en sväng till fagerstahallen och drog en timme i simbassängen i morse , det var ohyggligt skönt och endast gud vet när jag simmade sist . varför gör man inte det oftare? nu har jag dock helt hutlöst ont i knät igen och jag vet inte om det beror på simningen eller allt städande här hemma . jag har minsann städat konstant i 5½ timme ungefär , jag tänker tycka att jag är duktig . det ställs nämligen till med kalas här i morgon , lillsyster fyller 18 den tösan :) göstamig !

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Åh kan tänka mig att det va bra du..:).. jag måste ju iallafall gå och se Mamma mia filmen på bio snart... Har sagt det sedan premiären, men det blir liksom aldrig av. Men JAG SKA hehe!! KRAM Gumsan

2008-09-01 @ 21:58:36

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0