Challenged

2008-10-31 @ 09:45:02
men visst mina vänner , jag har blivit utmanad , av ida-marie . enligt reglerna ska jag länka till henne och om jag fick som jag ville så skulle det hända av sig självt när du klickar på hennes namn . men som ni vet sen tidigare så blir mina länkar svarta och syns därför inte . och skam vore det om ida-marie namn skulle försvinna , det förstår ni ju själva , så jag gör som jag brukar . tryck i parentesen om du vill dit :)
( ida-marie )

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Jag kan ofta irriteras över att jag är rädd för massa saker som det egentligen är tokdumt att vara rädd för och som jag inte kan styra även om jag gärna skulle vilja .
2. Jag har haft glasögon sen jag var 4 år ( vilket betyder att jag alltså haft glajjerna i 16 år nu ) och jag drömmer om att jag en dag ska vakna upp och ha alldeles perfekta ögon och slippa dalta med glasögon och linser .
3. Jag är fullkomligt tokig i choklad och ananas ( inte nödvändigtvis tillsammans ) , men jag skulle gärna vilja ha det till allt !
4. Jag har svårt att ta emot komplimanger .
5. Jag har väldigt små händer och fötter .
6. Jag har fått fisk-skräck av alla års skolmat och det är tråkigt för jag skulle vilja kunna äta fisk .
7. Jag får svårt att andas när håret drar sig sådär statiskt till ansiktet . 

enligt reglerna är det nu min tur att utmana folk , 7 personer in fact , men tydligen ska man länka till de här personerna och det går inte , för de personer jag skulle vilja utmana är antingen redan utmanade eller så har de ingen blogg . men ja , ni får ta det för vad det är :)

Jossan - Marie - Micca (micca) - Rutan (emelie ruthström) - Sandra - Jönsson - Jonna H 

HA EN TREVLIG FREDAG

Kommentarer
Postat av: rkeharbuokb

Ro opokironoq a meyose bimohale rijeqac e u itumumike kudotedo atenefam, ekezisiyaf ufacotu.

2012-10-16 @ 04:45:38
URL: http://www.cixuborula.com

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0