Fredag-Lördag

2008-10-18 @ 12:51:11
men hejdu . det var ju länsdans igår , det stod för dörren så att säga . stora omvärldsfrågan var väl i princip hurvida tobbe skulle komma eller inte , eller vilka ur köpingsgänget som skulle komma överhuvudtaget . tobbe kom inte , dessvärre inte linda eller micke heller , men mats var där . och tobbes trädgårds-mästar-kompis , när kvällen började lida mot sitt slut för de alldeles överlyckliga liven så berättade han för mig att han blev kär i mig , men han förklarade också att han faktiskt hade en flickvän som väntade på honom hemma i köping . charmig liten knutt det där :P haha .
 
tobbe och hans trädgårds-mästar-kompis :)

kvällen började väl lite småtrevande sådär med kassor som låste sig och vägrade fungera när den verkligen behövde fungera , folk som var överallt och typ drog i oss åt alla håll och kanter och vi som egentligen inte hade koll på nånting eftersom allt bara var alldeles hyperhetsigt . det ordnade upp sig efter inte alltför lång tid och det slutade alldeles ypperligt vill jag nog lova och jag tyckte vi skötte det bra ute vid storkiosken - malin , johanna , linnéa och jag . det var trevligt och tiden typ rann iväg . vi kom tillochmed hem innan det blev ny dag och det var ganska oväntat . höll på att sluta i tragedi dock ( med risk för att möjligen överdriva lite med ordval ) när alla hade åkt iväg och det rusade in en karl som sa att de saknade en person . öhm , okej ? what do we do liksom ? folk letade , ringde otaliga samtal och blev ganska panikartade from time to time . det slutade dock lyckligt , för han hittades , välbehållen och ovetande om vad som pågått runt omkring honom .

när vi kom hem så kollade vi igenom idol som mam och pap spelat in . y åkte ur , finally !

idag är det lördag och jag har precis gjort en insats . det fanns ett diskberg här igen ( förstår inte hur det kan samlas så mycket på en gång , jag diskade ju senast igår liksom , men hursomhelst , diskberg var det ) och jag tog tag i det . nu känner jag mig helt plötsligt duktig och snart ska jag stänga ner det här och förbereda väskan inför avfärden mot köping senare vid 14.30 . 17.00 är det nämligen match , mot forsby . ganska trött tid , för det betyder att vi inte kommer vara hemma förrän typ kanske framåt 21 i kväll , men vad gör man inte ? innebandy är kul , förträffligt kul .

VAD GÖR NI IDAG?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0