Kölapp och nummerdragning?

2008-10-09 @ 09:05:14
jamen godmorgon , här sitter jag . skulle ha haft seminarie mellan 8 - 10 och därför var jag ju förstås tvungen att pallra upp mitt ohyggligt trötta jag i tid till det , men vad tror ni händer ? alla som skulle vara där ( totalt 3 hela seminariegrupper ) var där , om man bortser från en ganska bärande länk . . . läraren ! hon hade tydligen problem med marratech och kunde inte logga in hur mycket hon än försökte . så där satt vi och väntade , i en halvtimme , innan vi fick veta att hela alltet skulle bli uppskjutet till klockan 9 i stället . ok ? kul liksom . hon skulle försöka byta dator och trixa nu tills dess så förhoppningsvis har hon fått koll på´t så vi kan dra igång .

gjorde ett personlighetstest ( << det finns en länk till testet här om ni känner att ni vill få lite klarhet i er själva ;D , haha . länken blev svart och jag har inte tid att fixa till´et så ni får leva vidare ) during my väntetid och som genom ett axplock ska ni få se vad testet sa om mig
MIN PERSONLIGHETSTYP visade att jag är: kraftfull . originell . känslig . entusiastisk . kreativ . idealistisk . socialt begåvad . extremt god människokännedom . lyhörd för andras känslor . kan göra nästan allt som intresserar mig . har många och varierade talanger och fritidsintressen . slutför vad jag påbörjat . strävar efter att leva upp till mina värderingar . respekterade för sin starka vilja att göra rätt .

KARRIÄRER
som enligt testet skulle passa mig är: skådespelare , musiker , artist , lärare , konstnär , psykolog , personalvetare , läkare , skribent , fotograf och förskolepersonal .

intressant utgångsläge , hur tycker ni detta stämmer in på mig ? :P

nu är klockan 9 och det är dags för språkstrukturseminarie . . . cykel 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0