Ugnspannkaka

2008-10-16 @ 19:10:36

ganska längesen va ? skulle tippa så ja . var gott och satt fint i magen . skulle väl formodligen kunna utbrista i ett WOAAAAAA när som helst ( men jag tyglar mig ) , bara för att vaniljsås är så makalöst och alldeles gudomligt gott . ge mig en hel hink och jag skulle säkerligen sörpla i mig hela ! göstamig vad smarrigt :)

jag tog tag i diskberget och jag måste medge att det tog sin lilla tid innan det var färdigdiskat alltså . förstå vad otroligt mycket tid man kommer få över och vad mycket äcklig diskad-simhud-på-fingrarna-som-aldrig-försvinner som man kommer slippa nu när vi får diskmaskin . här på paradiset är vi minsann inte bortskämda inte , men det kan nog hända att vi blir ;D haha .

ikväll är det verkligen inte ett smack på tv , sånär som på sjukhuset som börjar om 20 minuter . igår verkade det som att tony skulle vara med ikväll igen så ikväll lär man väl kika . såg förresten tony här i stan här om kvällen . efter det får vi väl se vad det blir . blev en hel del inspelat igår eftersom det var match , men jag har hunnit kolla på allt det så there´s nothing left for me liksom , men vem vet . jag kanske ser nåt twice , eller så gör jag nåt helt annat .
i morgon är det fredag , då är det länsdans


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja men verkligen :D Det är bra här, och hoppas det är bra med dig med Tess! Du är saknad ska du veta, även om vi inte hann känna varandra så bra! :) Du, jag, Cissi o I-M hade vart ett bra gäng ;)Ha en bra helg du med! Vi hörs :) Kram!

2008-10-16 @ 21:41:46
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0