Tant både här och där

2008-10-20 @ 15:57:08
tant-tenta , tenta-tant ? gud , jag har läst som en dåre idag . nu känns ögonen korsiga och jag har därför lagt ner läsandet för idag . ( om det inte , mot förmodan , skulle bli så att jag läser en gnutta till innan sömnen kommer påtryckande i kväll ) men annars så tar jag upp´et i morgon igen förstås . man behöver ju som bekant den där pausen också , för ingen vill väl bli en stoppad korv och i stället för att komma ihåg så mycket som möjligt , glömma precis allt och lite till ? nej , trodde väl det .

tycker sånt här känns så himla ångest laddat i början , det liksom tar en evighet innan man kommer på ett bra sätt att börja ( so it seems i allafall , även om jag vet att det på riktigt inte tar en hel evighet ) , men när man väl kommit över den där tröskeln så brukar det kunna flyta . men som sagt , man ska ju komma över den först också ! hoppas på att kunna göra det i morgon , komma över´n alltså . skulle vara så himla skönt ! vill få klart den här tentan så fort som möjligt och inte dra ut på det tills man typ blir dyngknäpp och typ paralyserad av all stress . not my kind of thing liksom .

träning i kväll , det ska bli roligt . låret känns bättre idag , men det blir nog till att smörja det riktigt ordentligt innan träningen , vara extra noga med uppvärmningen och sen spela med det inlindat i ett hårt paket . just to be on the safe side liksom , det är väl förövrigt där man vill vara ? svullnaden i knät har lagt sig också så förhoppningsvis ska inte det heller vara några problem :) hursomhaver så lär det ha visat sig när jag kommer hem ikväll . tjipp 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0