Svensk grammatik?

2008-10-07 @ 11:44:30
shit jag är kass ! har precis haft date med studiegruppen , vi har setat i två timmar och försökt dela upp massa meningar i ordklasser och satsdelar . det är banne mig mycket svårare än man tror . i nästa delkurs ska vi ha hemtenta på sånt här så det blir minsann hårdträning för fröken t då alltså ;D hahaha . tur dock att man inte är ensam om att känna sig lost , vi var väl ganska rostiga hela bunten tror jag ;P hahaha . nåja , nu håller min mage på att kurra ut sig i ett hål så det är bäst jag går ner och slänger ihop lite mat . efter det ska jag läsa och så tänkte jag att jag skulle ut och lufta huvudet och låret lite också , innan klockan blir 15 och det är dags för seminarie igen . det måste ha varit kallt i morse för det är seriöst fortfarande frostaktigt på flera ställen , och då har klockan faktiskt hunnit bli 11.43 redan . kanske jag kan använda min nya mössa ? yeeeeeay :) cosy .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0