Sjukhuset

2008-10-07 @ 20:10:02
jag hade planerat en dusch , men eftersom våran dusch har fått spratt och tjuter hål i mina öron så valde jag bubbelbadet i stället . jag tände lite ljus och det blev nästan terapi i typ 45 minuter ? det var skönt , bra skönt .



nyss var det sjukhuset på tv , vi kollade allihop för tony var med idag . han trillade sju meter från ett balkongräcke här i stan för ett tag sen , krossade två kotor i ryggen och sitter nu i rullstol . det kändes smärtsamt att höra honom säga "jag försöker acceptera att jag kanske måste sitta i rullstol resten av livet" . han är ett år äldre än mig och gick i samma klass som vår eve , jag hoppas han får tillbaka känseln i benen och slipper sitta i rullstol resten av livet !

nu är det ugly betty , i morgon vikarierar jag på solhyttan . godnatt 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0