Sibylla

2008-10-20 @ 16:07:27
sibylla har namnsdag idag , det får mig att tänka på sandra . inte för att hon på något vis heter sibylla , utan för att hennes jobb har den skylten på taket . jag längtar efter henne , för det var jätte längesen vi sågs . saker och ting krockar hit och dit och är inte hennes schema späckat med jobb så har jag plugg , träning eller match . förhoppningsvis kommer det en dag nu inom en väldigt snar framtid då både hennes och min dag är totally free , för då minsann ska jag ta mig upp till ludvika , ge henne en stor kram och lokalisera mig genom hennes och markus nya lägenhet .

jag lägger in rihannas umbrella nu , just bara för att jag tänker på sandy och för att den låten spelades till förbannelse när vi semestrade i sunny beach förra sommaren .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0