Nollor överallt

2008-10-11 @ 22:08:08
både på resultattavlan , plan och avbytarbåset . jag blir bara totalt utmattad på svensk fotboll nuförtin´ och det gör så att det sticker nå alldeles förfärligt i mitt bultande fotbollshjärta . man behöver seriöst ett rejält re-think , och framförallt behöver man en ny förbundskapten som vet hur man hanterar ett lag , hur man får det laget att prestera och som vågar satsa lite för att vinna . hur många matcher , kval och mästerskap vinner man med ett 0 - 0 resultat ? inte så värst många va ? skräp . det var i allafall skönt att se att isaksson känns ganska stabil och att majstorovic kanske kan bli den som täpper till ett svenskt mittförsvar ?

har förövrigt glömt berätta hur jag igår kväll förenade roger pontare med the poodles genom ett ihärdat , entusiastiskt och glamouröst stampande i övervåningsgolvet . jag tycker mig höra att de tackar hjärligt , båda två . angenämt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0