Mjölig diskbänk

2008-10-03 @ 19:08:03
jag och malin kom underfund med att tiden i morgon inte riktigt skulle räcka till så därför tog vi tag i saken och förberedde morgondagen , dvs kanelbullens dag (!) , redan idag . vårat allra första bullbak någonsin i might add . och resultatet blev helt okej . måste medge att vi tjuvsmakat en varsin , men det får man göra när något är nybakt . no matter what liksom , i allafall nästan och tills jag verkligen börjar fundera över saker . haha . nåja , inte illa pinkat .

nu är det skönt att vara nyduschad , inte för att jag inte kan hålla mig ren när vi bakar , utan bara ändå . mamma och pappa har kommit fram och bor tydligen i en alldeles fantastisk och mysig stuga . och som om inte det vore nog så har dom , hör och häpna , haft snöbollskrig också ! gud , jag vill också ha vintermys . nu ska jag stänga igen fabriken för idag och ställa mig vid spisen . tacos står på kvällssedeln , jag älskar´t . sen blir det soffmys . min syster är dunder <3

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Om jag förstått det hela rätt så väntas det match imorn och du ska spela?!! Fan va kul..:) Lycka till vännen, ge dem vad dem tål.. ;).. KRAM

2008-10-03 @ 23:38:34
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0