Lördagsfeeling

2008-10-25 @ 17:41:24
det vill sig liksom inte , det ska tydligen inte gå våran väg . vi gjorde en skitbra match idag , igen , men ändå slutar det med dassig 4-3 förlust ? dom var so not worth it ! jag tog för mig idag , det var sjukt roligt att spela . rättelse , det är sjukt roligt att spela ! ( min klubba var great också by the way , i love it ) har ett förgrymmat lår dock , det vill minsann göra sig påmint , och det med besked . hoppas jag kan spela i morgon . lite smörj , linda och så är det bara till och bita ihop :D match igen i morgon alltså , för er som inte redan listat ut det . vi ska till örebro och matchtiden är förskräcklig . 10.00 . tänk då på att vi ska ta oss dit också . därför har vi samling 6.45 , skön tid - or not . blir bjudna på frukost då i allafall , it better be good .

nu är jag förskräckligt hungrig , det är nääästan så magen krampar . blir fint att åka iväg till marie och bli bjuden på lite flickmiddag ;D haha . myskväll med henne och jos , ni hör att det blir bra . godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0