J kontra Y, gärna med omvänt utslag

2008-10-10 @ 22:58:54
och så var den första fredagsfinalen avklarad ( den lär kunna bli klassisk och den enda i sitt slag? nja , det skulle jag väl inte tro . replikerna var uttjatade , även om jag kan erkänna att de var rätt festliga till en början ) . jag tyckte det var trök att jesper åkte ut , iof höll han inte måttet , men jag tror inte att han skulle ha blivit speciellt långvarig i allafall . hade velat se att det var den andra tösen som fick lämna , "nu när vi väl hade chansen" . jag blir bara såå himla trött . sorry to say men hon är plastig och bara sjukt dryg . dessutom var hon inge bra i kväll . bra var däremot lars , han var bäst .

nu kilar jag tillbaka ner och glor på men of honor . cuba är förträffligt bra

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0