IQ-test med otippad utgång?

2008-10-14 @ 11:33:31
jag halka in till Sandra Dahlberg (http://www.nightlife.se/frameset/gmain/gleft/memberblog.aspx?me_id=426948) och blev tipsad om att göra ett IQ - test (http://etienne.nu/mensa/provtest/proviqtest.html) . det gjorde jag . ( eftersom mina länkar blir svarta och det därför syns väldigt bra på min svarta bakgrund ? så har jag skrivit länkarna inom parenteser i stället . det må inte vara lika snyggt , men still just as effektivt ) jag tänker vara lite mallig och stolt över mitt resultat och därför visa er det nu :P



inte så illa pinkat va ? för en bybo som jag ;D haha .

vi är klara med studiegruppsarbetet förresten , det tog inte så lång tid . vi gick mest igenom vad vi skulle göra till nästa gång , som vi bestämde blev på torsdag efter lunch . på tal om lunch så är det vad jag ska ägna mig åt nu , min mage har besök av oskar . ciao

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0