I´m out

2008-10-21 @ 15:08:32
nu tror jag bestämt att det snart kokar över i mitt lilla , men väldigt intelligenta (?) , huvud . det tar jag like-a-sign på att det är färdigpluggat för mig idag , dessutom så tycker jag att jag har varit så hyvens duktig idag och fått en hel del gjort , precis som jag ville . har tillochmed , till min förtjusning , fått mer gjort än jag trodde att jag skulle få . nu har jag gått igenom alla böckerna och plockat ut sånt som jag kan tänkas behöva använda till mina frågor och det betyder att det "enda" jag har kvar är att få ihop allt till en text . det kommer ta sin lilla tid förstås , som sig bör , men jag tycker att den mesta tiden jämt läggs ner på att faktiskt få ut nåt ur böckerna som man kan använda , om ni förstår vad jag menar . if you don´t ? well , don´t bother . jag känner mig litegrann stolt över mig själv idag , det var nog mest det jag ville ha sagt ;D haha .

nu stänger jag ner det här och går upp och fixar iordning mig , för om 1½ timme ungefär är vi påväg mot avesta . gôtt :)
bjussar på gabrielles - out of reach , för att jag älskar den låten ( även om märta don´t ;P ) och för att bridget är
världens bästa bridget .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0