I bet you won´t catch me

2008-10-23 @ 09:22:09
godmorgon , det är en strålande fin , men kall ( termon stod på fyra minus när jag hade ätit frukost ! ) , torsdagsmorgon . jag ska göra ett hederligt ryck med tentan och förhoppningsvis bli ganska klar idag som sagt . skulle vara så otroligt skönt . förresten har vi vårt kök i vardagsrummet , det skulle kunna anses vara en bedrift och jag är mest förväntansfull . roooooli . på tal om saker som är rolig/roligt/roliga , välj vad du vill , så träffade jag jonna h igår . vi satt i fagerstahallen och väntade på att få komma in i hallen för träning , då helt plötsligt stog hon där och det var förträffligt roligt att se henne :) var på tok för längesen .

nåja , dags för mig att rycka !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0