Haddon

2008-10-13 @ 12:25:06
- läser hans bok inför seminariet i morgon , har inte så fasligt mycker kvar . ska ha genomgång/föreläsning om gestaltning mellan 13 - 14 idag och efter det måste jag pallra iväg mig till bibblan och lämna tillbaka en bok . då ska jag passa på att kila upp förbi mormor och morfar med en bok som mormor ska ha också när jag ändå går förbi där . sen ska jag läsa lite mer innan det blir att åka ner till träningen och hålla tummarna för att man blir uttagen till match :)

har förresten glömt kommentera lördagens stjärnor på is . markus fagervall och jesper blomqvist är ganska särklassiga .

Kommentarer
Postat av: Brandelman aka The Hannes

WHOAH!

Hejsan, nu vet jag hur det fungerar. Blir LITE high på att skapa en egen blogg, din är mycket fin :)

Hoppas vi hörs mera, angenämnt MINST sagt.

!Kram

//

Hannes

2008-10-13 @ 13:00:17

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0