Godmorgon

2008-10-12 @ 09:31:16
solen skiner , det är söndag . det blir innebandy för i princip hela slanten idag skulle jag nog vilja mena . jag får dessvärre slanta ihop från läktarplats idag , jag är för gammal . fatta grejen och smaka på orden liksom , gammal vid 20 års ålder ? nåja , kanske inte känns så farligt när jag tänker efter after all , det gäller ju att sätta situaionen i sammanhanget . så att säga . junior - sm tydligen , för tjejer med en ålder under eller på pricken 18 , skönt att det går här i beautytown och inte nån annanstans , för märta ska spela fyra matcher idag , den första med start kl 10 . i pauserna ska vi upp till mormor och morfar bland annat och jag hoppas även kunna få med mig mamsen och papsen på en promenad i det alldeles fantastiska vädret också i någon annan av de tre pauserna . keep´em crossed liksom . idag är en såndär dag då beautytown är så otroligt alldeles kalasigt på spiken att det nästan blir skrämmande i kanten .

heja flickerna och mys framför tv:n i kväll , det ska jag göra
CIAO

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0