Fredag den sjuttonde

2008-10-17 @ 12:36:11
idag är malin ledig snuttan , skönt för henne att få vara det ibland , med tanke på antalet prov , redovisningar och hitten och ditten som pågår sådär i trean . hon gör det bra , du gör det bra märta , och jag är så konstant stolt över dig . polisstationen här i stan har lite retliga öppettider , de hinner inte öppna förrän man börjar på morgonen och de hinner stänga innan folk har slutat , så eftersom jag lovat malin att följa med till station för att fixa ett sånt där ID - kort så passade vi på idag när vi faktiskt hann med deras fredagsöppettid . det gick bra , men fotoautomaten är inget jag skulle betala pengar för :P nu betyder inte detta att malin skulle ha sett ut som en gris ( som jag gjorde när jag fixade mitt det där , thank god för att jag inte behövde använda det så länge och att jag har mitt körkort att leva med nu ) , för det kan hon inte ens göra om hon försöker ;D
igår spelade vi vem vill bli miljonär , jag var ganska kass - bara en lite notis sådär vid sidan av .

nu är jag hungrig och det kanske är dags att kolla om det finns nåt ätbart här i huset som jag kan trixa ihop oss åt . jag har haft ett sånt där ohyggligt sug efter att baka så jag vet inte om det kanske blir nåt sånt sen ? om malin vill , om vi hittar nåt intressant och om ingredienser finns vill säga :P ikväll ska vi jobba i fagerstahallen , både jag och malin , och resten av laget . det är länsdans ( some-kind-of-gathering-för-ungdomar/vuxna-med-funktionshinder-som-arrangeras-i-fagerstahallen-varje-år ) och i år tror jag det blir tredje året som laget jobbar på det här . köpingfolket brukar kunna vara här , det skulle ju vara ganska kul , men framförallt så skulle det vara roligt om jag träffar några av de som jag hade när jag gjorde min särskole-praktik , man får bara hålla tummarna för att de kommer ihåg mig :) gud , min bästa praktiktid ever ( iof är det ganska jämnt skägg med förskolepraktiken på älskade räven , men ja , jag tror nog olsbo drar det längsta strået :P men vem bryr sig egentligen ? jag älskade båda ställena , mycket mycket mycket ) . hursomhelst , länsdansen lär kunna bli ganska intressant :)

sist , men inte minst så måste jag tacka dig johanna för din fina kommentar . värmde till i hjärtat ska du veta :) jag saknar er också . stor kram !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0