En smurfklick

2008-10-24 @ 14:18:40
jag gick precis och letade efter ett par byxor , det visade sig efter ett tag att jag redan hade dom på mig . är man med då ? hahaha . bra insikt t !

jag har varit och simmat , till en början gjorde det förskräckligt ont i låret , men efter en stund så släppte det mer och mer och nu känner jag faktiskt inte så mycket alls , överhuvudtaget . härligt det skulle vara om det kunde fortsätta så och vara borta sådär helt puts-väck i morgon när jag vaknar . det vore grejer det :) satt mig en liten stund i bastun efter det och det var totalt och fullkomligt ljuvligt . måste nog ge som förslag här i huset att vi rensar vår bastu så vi kan börja använda den igen , för jösses det är gôttit alltså :) väl i bastun kom jag underfund med , och blev ganska full i skratt när jag såg mina ben . de är blåfläckiga precis överallt , det ena större än det andra och med diverse tillhörande småbulor . inte kom jag ihåg att benen såg ut såhär när jag spela innebandy i mina unga dar inte , men då var man ju bara barn också förstås . för att jag anser tydligen att jag är sjukt vuxen nu då eller ? nej , inte direkt . men nivån är ganska annorlunda . jag kan väl i allafall konstatera för mig själv och för er andra - är du väldigt mån om hur dina ben ser ut ( åtminstone såhär på höst/vinter halvåret ) och skulle gå i taket av förtvivlan för lite smurf-touch i vardagen , då är innebandy ingenting för dig ! :P

efter simmet gick jag upp till mormor och morfar . jag fick ett samtal från min kära mormor tidigare i morse där hon erbjöd mat , jag tackade ja till det och bevisligen var inte jag den enda . när jag kom dit satt redan moster där och efter en stund kom även mamma intragglandes , stressandes iväg på jobblunchen . nu sitter jag här hemma och väntar på pappa . han har slutat nu och när han kommer hem ska vi åka iväg och handla . ska även försöka få med han upp till intersport för att kolla på en ny klubba åt mig :)  

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0