En hösttisdag

2008-10-14 @ 10:42:27
Litteraturseminariet är precis avklarat och det var ett intressant ett minsann , kul . nu ska vi pausa en kvart innan vi sätter igång med lite studiegruppsarbete . får se hur lång tid det tar , vi ska prata lite om den stundande gestaltningen . jag hoppas att det inte tar alltför lång tid för vädret ser alldeles underbart ut inifrån så jag skulle så gärna vilja ut en sväng sen , men innan det måste jag göra mig lite mat också . så ja , hoppas detta inte drar ut alltför mycket på tiden .

vi simmade igår , like i told you , och det var kallt . seriöst , värm upp bassängen a bit ! det var inte bara jag som tyckte så heller , alla huttra och det var liksom nästan så håret på armarna kunde stå även under vattnet . galet kallt . men hursomhelst så var det en rätt trevlig stund . vi visade även att tjejer inte alls är så otroligt ohävliga i dusch och omklädningsrum , för när vi klev ut ur duschen/bastun så tog det endast ca 8 minuter för oss att torka , klä oss och ta oss ner till hallen . keep in mind också att vi var sex stycken inräknade i de här 8 minutrarna , inte bara en . good work va ?

träningen bestod av teori , skott och frislagsvarianter . det var roligt och det kändes väldigt matchtaggigt under frislagsvariantsövningen , vilket var superbt :) något annat som var superbt var att jag visst blev uttagen till matchen i morgon ! blev gaaaaaanska glad :D jag förväntar mig bänkplats igen , men håller varje liten dörr öppen och hoppas på ett inhopp eller två :)

nu är det snart dags för grupparbetet alltså , lär hinna en sväng på toa först så , hej

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Du får lägga ut ett litet kroksben så att du får chansen att sno någons plats på plan hehe... ;)... Hoppas du får chansen att spela gumman... du äger säkert planen hehe... KRAM

2008-10-14 @ 11:32:25

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0