En cykel från det förgångna

2008-10-09 @ 16:25:06
jag var påväg hem från mormor och morfar när jag gick förbi en blå liten cykel med tillhörande små hjul . kommer ni håg dom där små grejerna som man satt fast på ekrarna när man var liten så att det skulle tjattra lite tivoliaktigt så fort hjulen snurrade ? såna små hjul-snurrar-saker satt fastplottrade på båda de där små blå cykelhjulen . det var back in the days det , när det fortfarande var relativt kul att cykla . nu tycker jag inte det längre , inte alls faktiskt :P

det var roligt att träffa mormor och morfar förresten , har inte varit där på hela veckan , men nu dröjer det inte så länge förrän jag är där igen . ikväll lät det på mormor som att det skulle handla om tony på sjukhuset igen , jag ska definitivt titta . TV3 , 19.30 .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0