Do you know the muffin(wo)man?

2008-10-27 @ 16:33:21
hej , här sitter jag . igen . pappa kom precis innanför dörren och nu väntar vi bara på att mamsen ska ringa och säga att hon slutat jobbet för då ska vi åka ner på stan och kolla på tapeter hit till köket :) himla exciting . efter det blir det mat av nåt slag och sen träning . mitt lår känns faktiskt ( peppar peppar ta i trä ) ganska okej idag , kan mats och perras dunderkur ha funkat mån tro ? hahaha :P

jag och märta har bakat . DAIMMUFFINS , känn på den du . vi var tvungna att ta en prov-smakar-dos-av-våra-alldeles-nygräddade-och-varma-muffinsar och jodå , de passerade godkäntgränsen - med råge ;D

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

MmMm... det lät bra mumsigt det måste jag säga.. ;)... KRAM

2008-10-28 @ 14:01:40

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0