Delirium

2008-10-23 @ 15:47:54
färdig färdig färdig , det är minsann vad jag är det . i allafall nästan och så gott som :) har tillochmed läst igenom den och känner mig nog hyfsat nöjd . nu lovar jag att jag ska sluta tjata om min förgrömmade tenta tills jag i morgon ( hopefully ) berättar att jag skickat in den :)

klockan är nu 15.49 för att vara exakt sånär som på sekunder . märta borde nog komma hem om inte alltför lång stund , dessutom slutar ju pappa snart också . ikväll ska jag och sis trixa skivor minsann , till bilen och laget är väl högsta prioritet . hejsvejs , mitt humör är ganska oklanderligt just för tillfället och därför tänker jag slänga in ytterligare en låt för idag .
lena philipsson är bra humör så det förslår och hon lyckas minsann få kroppen att spritta och önska att man var i wonderland-där-hela-världen-andas-dans-twentyfour-seven precis varje gång . delirium var den låt jag var ute efter , men hon kryddar med lite smärta efteråt , sådär litegrann på köpet . håll till godo
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0