Då när man trillar dit, men mår hyvens bra ;D

2008-10-20 @ 09:04:33
ibland får man åka till servus på impuls på grund av godissug även fast klockan slagit 21 , gårdagskvällen var en sån kväll . choklad är passion , ren skär passion . kändes fint när jag och malin kom hem från vår servusvända och jag fick stoppa i mig lite kvällschoklad framför i hennes skor och lite bridget jones i reklamerna .

jag var ut och hjälpte till i trädgården igår , krattade löv till förbannelse , de stora under det mastodonta körsbärsträdet gick bra ( trots att jag typ fick varenda kvist i håret ) , men de små från framsidan och utmed trottoarkanten var alldeles förskräckliga . kändes som jag krattade och krattade , och krattade och krattade , men ingen skillnad blev det . eller jo , jag fick ihop en ganska rejäl hög så förmodligen måste jag fått bort de flesta löven ( ? ) , men det kändes liksom sådär som när man krattar och löven-slinker-igenom-gluggarna-och-virvlar-upp-sig-med-sina-vänner-samtidigt-som-de-skiter-i-mig ni vet . men ja , krattat har jag gjort och idag har jag nästan träningsverk i axlarna . är man verkligen så otränad ? haha , jag väljer att tro att anledningen till den nästan påtagliga "träningsverken" är att man inte använder de sorters musklerna annars ;D haha . ja så måste det vara ;D

den här veckan är det hemtenta som gäller , lär väl börja med det idag alltså . har fortfarande inte riktigt bestämt mig vad jag ska skriva om och vilka frågor jag ska välja . eftersom informationen kom ut på fronter i fredagskväll så har jag liksom inte riktigt hunnit . lär ta tag i det först alltså . allra först är det dock lite snabbt studiegruppsarbete i marratech 9.30 .  

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0