Because you´re worth it

2008-10-23 @ 13:00:13

undrar hur många reklamer som använder just den där ordraden . tycker man hör "because you´re worth it" så fort man sätter på tv:n och ganska konstant medan den är på . himla uppfinningsrikt du ? hur vet dom vem som är värd vad ? himlars vilken insikt reklamfolket tycks ha i varje människas vardag . undrar hur mycket dom vet om mig . vet dom t.ex. att jag var en snabb sväng till servus för en stund sen och köpte lite mat ? vet dom att jag då passade på att köpa en tuggummipåse åt märta eftersom jag tuggade slut på hennes ( som hon förövrigt inte tyckte om i might add , jag tuggar inte slut på saker från höger till väntster liksom ) ? vet dom att jag nästan är klar med tentan ? vad vet jag ( mer än att jag känner att jag börjar bli ganska tröttsam ) ? jag vet att jag tjatat "en del" om tentan nu och det ber jag litegrann om ursäkt för , men det kan liksom inte riktigt hjälpas för det är så skönt när saker och ting går bra . satt och skrev i 2½ timme ungefär och nu tror jag liksom texten är klar ! fattar ni känslan ?! :D så himla skönt . ska förstås läsa igenom det , NOGA och se så jag inte svävat ut på en massa konstigheter och så ska jag lägga ner min själ i det här med referenser så jag verkligen skrivit allt sånt småtjafs på prickfritt rätt sätt ! 

det är väldigt kul att se att så många läser och följer mitt kära bloggande , trots mitt periodiska tjat om ditten och datten


jordin sparks - tattoo 
en live version var den enda jag fick tag på , men det spelar ingen roll . låten är fortfarande bra .

KRAM TILL ER MINA VÄNNER

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0