Andra oktober

2008-10-02 @ 08:49:53
träningen gick väl sådär igår , bra stundtals , men också lite mindre bra vid ett par tillfällen ;P fick ohyggligt ont i låret ganska på en gång och det liksom bara stegrade sig . var lite småskraj för att det var nån streckning eller nåt så vi smorde med tigerbalsam och lindade ganska hårt sen i hopp om att det skulle bli bättre . lossade på det där när jag gick och la mig och idag känns det faktiskt inte alls lika mycket som det gjorde igår . lindade på det här typ nyss igen , så i morgon kanske det är totally gone ? hope so :) fagerstaposten var på plats igår också tydligen , ganska så väldigt oanmält , för att "ta pulsen" på laget inför seriepremiären på lördag . det innebär väl att det kommer att vara i tidningen i morgon , så vi får väl se om man syns nå ;D hahaha . var ju med på ett par zoomade närbilder , inte sant märt ? hahaha . förövrigt så blev jag uttagen till seriepremiärsmatchen just på lördag , fatta hypernervositeten . . . redan ! gaaaaaah , tur att jag ska sitta på bänken till en början ;D haha .

idag blir det mycket plugg för min del . studiegruppsarbete från 9.30 till jag vet inte när . kort paus för lunch och sen seminarie mellan 12.30 - 14.30 . ska försöka hinna skriva lite på min sagoanalys också i den där pausen .

Kommentarer
Postat av: Jossan

Vem berättade en saga för dig?

2008-10-04 @ 20:38:25

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0