And then I broke a bit

2008-10-12 @ 22:16:10
jag gick sönder en bit precis nyss , eller ja , nyss med luftväg på ett par tre timmar eller så . fick nämligen veta att träningen i morgon mest inte blir någon träning överhuvudtaget , utan mest bara snack och lite småklatsch med klubba och boll ? main reason för att fem av flickerna , sex av flickerna , var med och spelade de där fyra matcherna idag och för att det är en ganska tuff vecka som väntar , med två matcher och länsdans ;D men för mig , personligen , så gick jag litegrann sönder alltså för på grund av låret så kunde jag inte träna på hela förra veckan så nu har jag liksom laddat som en duracellkanin precis hela veckan och jag har varit så otroligt taggad för en måndag med innebandyträning , och så får man höra det här ? bläääääääk . och som om inte det vore nog så blir jag förmodligen inte uttagen till matchen på onsdag då heller , eftersom jag inte kommer kunna göra nån träning den här veckan och eftersom jag var borta förra . och eftersom onsdagsmatchen är på onsdagsträningstiden så går liksom den träningen också bort , vilket i sin tur gör att jag förmodligen inte blir uttagen till matchen i helgen heller . sucks , ungefär så känns det . jag är ju så sjukt taggad , nästan överpepp . det är så skönt att få vara nästan-över-pepp , men det är ännu skönare att få vara med ! guuuuuuuud , jag sliter mitt hår .

matcherna idag slutade åtminstone med en vinst och malin visar återigen att det aldrig finns tid att sluta förvånas . jag är säkert hur tjatig och dryg som helst , men det kan bara inte hjälpas , för hon har nåt som får världen att slappna av , känna sig lugn och liksom bara luta-dig-bakåt-och-njut-av-stunden kind of thing i sig som bara får en att häpna . det är en fröjd att se henne spela , allvarligt talat alltså , det är en fröjd att se henne spela .

nu ska jag fortsätta läsa , godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0