All in a days work

2008-10-11 @ 20:04:48

vi har varit i västerås idag , det bestämdes relativt snabbt , eller åtminstone fick jag reda på´t typ innan jag gick och la mig igår :P vi skulle till ikea . medan mamma och pappa satt där inne och fixade det sista innan de beställde vårt sproiliga dyngsnygga kök så sprang jag och malin på hälla köpcenter och införskaffade lite nytt till garderoben . känns alltid bra ;D

när vi kom hem åkte vi direkt upp till mormor och morfar , det väntade fika där . micka var där också , med lillprinsen och moster . kul att se dom :) solen sken idag och vädret var höstvackert så när vi kom hem därifrån så gick jag och malin till fontanällen för att köpa oss lite kvällsgodis ;D där konverserade jag med en hyperkändis , kände efteråt att det kanske kunde uppfattas som aningen pinsam situaion , men vi kom väl snabbt fram till att situationer med såna personer inte kan bli annat än så ;D hahaha .


världens coolaste haj-niklas mina damer och herrar . inte någon every-day-kind-of-conversation va?

har nyss hört svenska nationalsången strömma ur tv:n ( det finns förövrigt nationalsånger som är så fantastiskt bra och hårresande som just våran , och det säger jag inte bara för att . jag tycker seriöst det ) och som ni förstår har jag därför inte tid med detta längre . sverige - portugal , det skulle behövas en vinst ! men känns som det blir präktigt tungt . efter det tänker jag heja på josefin crafoord på skridskor i repris .
godkväll mina vänner , nu hämtar jag godispåsen


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0