13.00

2008-10-22 @ 13:09:41
klockan är 13 , det är typ mitt på dan´ .  det är onsdag , det är typ mitt i veckan . det är plugg , men nu är det paus . har setat framför den här datorn och skrivit på tentan sen klockan var 8.30 i morse , eller möjligtvis 8.45 . när klockan blev 12 var jag himla hungrig , då gick jag ner och gjorde lite mat som jag stoppade i mig . eller vänta , ta bort lite och ersätt det ordet med mycket , för portionen blev stor , men hela slank i - utan problem . haha , så nu är jag minsann mätt i magen . tar en liten paus nu , försöker tänka på nåt annat , men snart är det väl dags att ta tag i tentan igen . det har faktiskt gått ganska bra nu på förmiddagen ( peppar-peppar-ta-i-trä ) och jag har verkligen kommit igång nu , vilket känns så himla skönt . vill nog påstå att jag har gjort hälften , eller kanske nästan mer än hälften . weeeeeiii , fortsätter det i den här takten så är jag kanske tillochmed färdig med all text i morgon så att jag bara kan läsa igenom och liksom finjustera och såntdär på fredag ? shit , möjligtvis önsketänkade , but i´ll pray . keep the spirit t !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0