081003

2008-10-03 @ 11:51:03
just nu sitter jag här och känner mig aningen sådär småfrustrerad . det var nämligen så att det på schemat stod att det var föreläsning mellan 10.00 - 12.00 idag och jag satt förstås här när klockan slog 10 och såg att alla de andra också var inloggade då . vi väntade , och väntade , och väntade , och väntade , men ingenting hände . när klockan var en sisådär 10.20 så fick vi veta att föreläsningen var inspelad i förväg och låg ute som typ sju olika länkar på fronter . jippie liksom ! den var uppdelad i tre delar , jag har kollat på två . tänker ta den sista delen sen när malin också ska plugga , för nu tänker jag slänga upp håret i en knut och hälsa på mormor och morfar ( har ju liksom inte hunnit göra det eftersom den här veckan har varit ganska hutlös ) . tänkte att jag skulle ta och upp dit faktiskt , även om bilen är ganska lockande i det här gråkalla höstvädret . men jag känner att jag vill " ta pulsen " på mitt lår också så jag får en liten föraning om vad jag kan vänta mig på matchen i morgon . speaking of ta pulsen så vet ni ju som bekant att fagerstaposten var och gjorde just det på träningen i onsdags . det var i tidningen idag , men av alla bilder han tog så valde han en toksuddig . . . skapligt onödigt att vi liksom var tvungna att "arrangera" olika saker för att han skulle ta kort . nåja , jag var i allafall inte med på nån bild , vilket nog var ganska skönt ;P fick stå med i texten i allafall , haha .

mamma och pappa har åkt till fjällen nu dom , tidigt i morse . katja och stefan kom och hämtade dom när klockan var 8och dom kommer nog ha det förträffligt trevligt , precis som jag och malin . vi ska ha myshelg :)

nej , nu ska jag dra mig upp mot mormor och morfar , i mina nya lila dyngsnygga byxor . okej , jag kan möjligtvis förstå att ni baxnar över att jag precis skrev att brallerna var lila , men det är dom och ni kan sluta baxna , för dom är varken skrikiga eller fula . mest bara snygga med en ohyggligt smällande passform . haha .

VAD SKA NI GÖRA IDAG?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0