What a beautiful day

2008-11-20 @ 13:48:03
ta mig på orden . solen skiner , snön både gnistrar och knastrar och graderna är sådär allmänt härliga . jag unnade mig lite sovis ( till kl 9 ) idag och efter jag hade ätit frukost och sådär så klädde jag på mig varmt och steg ut i vintervädret för att traska iväg till bibblan . som ni förmodligen know by now så är jag ju typ där flera gånger i veckan och det betyder att traskvägen dit är gaaaanska tröttsam och utstakad . så idag när vädret ändå var så otroligt underbart så tänkte jag att jag kunde ta en annan och lite längre väg , som lite omväxling . gissa om jag är glad att jag gjorde´t ? för när jag kom bort mot skolan så mötte jag jossan , hon skulle också hämta en bok på bibblan :) så vi gick dit tillsammans och sen gjorde hon mig sällskap enda fram till dörren :) vilken pingla va ? så himla bra sällskap och så himla härligt att tjola med henne under en hypertrevlig promenad . vi kom fram till att vi borde göra det oftare :) stora kramen till henne

jag har ätit lite och kikat en snutt på tv . nu ska jag dra på mig en långärmad tröja för nu har kroppstemperaturen blivit lite mer normal igen , var så himla varm när jag kom in så då behövdes bara linne vill jag lova . när jag har gjort det ska jag kolla på en föreläsning , har en såndär av den redan inspelade sorten på schemat idag , vilket är ganska skönt , för då kan jag se den precis när jag vill .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0