Vad gör man en ledig fredag?

2008-11-21 @ 11:13:26

lite nytta kanske , eller inte . skulle vilja göra lite nytta - typ plocka in i köksskåpen , städa undan en massa kartonger och bröte , fixa och trixa , men jag tar mig liksom inte för´t . är osäker på vart allt ska vara och hur mycket vi ska ställa in med tanke på att det faktiskt inte är riktigt klart än så därför känns det inte som att jag gör någon vidare stor nytta och det känns nästan lite panikartat . nåt vill man ju bidra med liksom , eller hur ? så nej , istället blev det en liten promenad i morse och nu har jag kollat skolan här vid datorn . det börjar kurra lite småtrevat i magen så snart är det nog dags att fixa lite mat . inser ni hur omständigt det är att laga mat när man varken har spis eller ugn ? det tar sin lilla tid vill jag lova ( genomtänkt då att man gör extra mycket vid varje tillfälle så det finns rester att värma i mikron för såna som jag ) :P


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0