Känn er slagna!

2008-11-13 @ 11:08:10
jag kan verkligen inte hjälpa att jag fortfarande , trots en hel natts djup och härlig sömn , känner mig totalt hyperuppspelt och energisk :) kvällsmatch igår ju , mot VIB . vi gjorde en sån vidunderlig kämpainsats och vann matchen med 4-3 . så himla sjukt skön känsla . vet inte varför , men av någon anledning så kändes matchen som en finalmatch i nåt stort sammanhang och tv-puckshögen kändes inte alltför avlägsen när slutsignalen sjöd i våra glada öron . herregud , det var galet . så himla bra jobbat brudar ! :D

nu så , nu kan jag säga godmorgon till er mina vänner , för nu har jag luftat litegrann :) gick upp vid 8 , precis som alla andra vardagar, och åt lite frukost . vid 9 började vårat seminarie och det har hållit på tills för en halvtimme sen . vi höll på med performansanalyserna som vi gjorde i studiegrupperna häromdagen och det var himla givande måste jag säga . jag skulle vilja påstå att känslan säger att poletten så sakterliga börjar trilla ner nu och jag hoppas så till vindarna att min känsla är rätt !

det har snöat hela morgonen idag och det är inga småflingor inte . åh nej , snarare snöklot ! eller ok , kanske inte så stora , men nästan i allafall . gjorde backen vit på en kvart , typ :P mysigt att det kommer lite mer snö . hoppas den vill stanna :)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0