Att börja varje morgon med en chokladbit?

2008-11-20 @ 16:14:46
jag har ju för sjutton gubbar glömt berätta om träningen igår . den gick ganska bra måste jag nog få lov att säga . eller åtminstone så lyckades jag göra två mål på tvåmålet ( rolig krånglig mening förövrigt ) och det var ju förträffligt roligt . var nästan så jag målgesta lite också till råga på allt , haha . lite bra måste man väl få må när man gör sina allra första ? haha :P dessutom så fick vi skriva upp oss på nya klubbor . you see , vi har haft lite nya klubbmodeller på träningarna nu förra veckan och den här veckan som vi har fått testa , men igår var sista chansen för oss att prova dom och bestämma oss fall vi ville ha någon eller inte . det fanns en grön som jag testade några gånger och jag tyckte den kändes bra så jag skrev minsann upp mig på den . undrar när vi får dom :D 

vi var ju på stan igår också , för att hämta tapeterna . shit vilka snygga tapeter ! förväntansfullt och bra :) nu ska vi bara lyckas välja ett kakel också . nåja , hursomhelst , sockertoppen var i allafall att vi var in på ica och handlade ( där jag förövrigt fick träffa jonna ) och där såg jag dom . . . årets chokladkalendrar ! såklart vi la beslag på dom , så nu har vi en varsin - jag och malin . årets chokladkalendersranson är säkrad , rätt ska vara rätt ;)

nu har jag lyssnat färdigt på den där föreläsningen , den var rörig och grammatik är fortfarande svårt . ciao

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0