Den nya hudvården?

2008-11-11 @ 17:00:40
det står kyckling i ugnen , det ska bli hyvens smaskigt när det är färdigt vill jag lova . nya yes clean & care ( tror den heter ungefär så ) , har ni sett reklamen ? alltså seriöst , vem tvättar händerna i den fyllda diskhon med diskvatten ? hon i reklamen gör´t och hon är nog ganska så ensam om det va ? inte väljer jag att fylla upp diskhon i vatten och medel för att tvätta händerna inte , åh nej . men kanske vet dumheten inga gränser ? jag vill klargöra att jag inte kritiserar det nya yes-medlet , för om det får russinfingrarna att förbli vanliga fingrar . . . then i´m up for it ! fast iof så kvittar det , för snart får vi en ny och fungerande tvättmaskin . wihoooooo ! :D

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0