Söndagsöppet

2008-11-23 @ 11:55:26

det är en god morgon med härliga gårdagsbesked . vi stack iväg till västerås för att möta HM i kristianborgshallen . golvet var nytt och skräckinjagande när vi fick höra att flertalet spelare i matchen innan skadade sig och fick åka med ambulans till sjukhus . inte ett ultimat golv för knän med trasiga korsband tänkte jag . men vi lyckades skaka av oss det , i allafall så pass mycket att vi lyckades göra en bra match och vinna med 6 - 3 . jag måste få nämna vårat tredje mål för det var hyvens bra , och jag fick äran att delta . sandra tog bollen på vår planhalva , diagonalpassade över till mig som kom uppspringandes på andra kanten , jag tog emot bollen , snedda in mot mitten , passade ner mot kursu som slog in till fia i mitten och "så tjoa det till och så sitter den där" ( för att citera annika andersson i time - out för flertalet säsonger sen ) :D mitt glädjeskutt var förmodligen högst , haha . kändes förträffligt härligt ! malin då ? hon gjorde också mål och var förstås precis lika klockren som vanligt . det är sannerligen svårt för någon att konkurrera med henne <3

de svenska skiddamerna gick i mål för en liten stund sen , som stafett - trea , himla kul . charlotte kalla är helt galen , hoppas det kan hålla i sig , för det är bannemig dags för lite svenska framgångar nu ! :)

solen skiner idag igen och det är alldeles fantastiskt . jag hoppas kunna få med mig lite familjemedlemmar ut i snön idag :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0