Smutsa ner en extra gaffel!

2008-11-21 @ 12:10:53
gissa känslan just precis nu ? gaaaanska sprallig och nästan salig , för vet ni vad ? jag har ställt in disk i diskmaskinen . shit , vilken härlig uppfinning . ni kanske tänker att "men-herregud-kan-hon-sluta-fjompa-sig-över-en-simpel-och-vardaglig-manick-som-en-diskmaskin-som-i-princip-varje-människa-har" men efter att ha diskat flera gånger i veckan i några år nu , pga att den forna diskmaskinen varit trasig , så inser man vilken bekvämlighet diskmaskinen medför . den bekvämligheten ser väldigt bra ut i vårat nya kök ;D haha .

kommer ni ihåg MacGyver ? ni vet han den där karln som alltid råkade illa ut och hamnade i trubbel , men alltid hittade lösningar på precis vartenda problem och som alltid klarade sig helskinnad ur allt ? jag såg på de programmen , förmodligen every-single-one och jag tyckte det var helspännande . nu såhär i efterhand , när man har växt upp några klasser , kan man väl kanske inse att programmet i sig inte var så överbra och verklighetstroget , men just nu struntar jag i det för jag försöker komma till poängen ! vi brukar kalla pappa för våran alldeles egna MacGyver för han , precis som MG , tycks hitta lösningar på precis allt . snacka om mångsidig människa alltså , jag tror minsann att han med stolthet och trovärdighet kan ta lilla lottas ord i sin mun och säga : "jag är så himla bra på allting" , för det är han . thank god så råkar inte pappa ut i massa trubbel som MG gör :)

även om programmet kanske är lite lame så är musiken fortfarande störtskön
 

Kommentarer
Postat av: jadu

herregud MacGyver är inte lame, det kan ju vara det bästa någonsin... klassiker skulle man kunna kalla det ;)

2008-11-21 @ 19:28:15

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0