Podastic

2008-11-28 @ 13:40:14
är precis inkommen från en härligt luftig promenad , lämnade poddan hemma eftersom han är lite krasslig på batterierna for now och jag tänkte väl att en promenad utan poddan skulle kunna komma att bli ganska lång och tröttsam , men tji fick jag . det var faktiskt riktigt befriande ändå ! det här betyder ju förstås inte att jag tänker bojkotta poddan , oh no god forbid , men det är alltså bevisat att det kan vara befriande ändå :) på tal om poddan så bör han laddas om , inte bara på batteri utan även på ny musik . kanske dags att lägga in lite livlig julmusik med tanke på vad som närmar sig ? snacka om att vara vintervärmande . nu ska jag fortsätta plugga en liten stund till , sen ska jag ta tag i städningen . hug

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0