Pausmanding

2008-11-27 @ 11:34:15
har precis prata med gosmamsen , jag ska hämta henne när hon slutar och så ska vi åka ner på stan och kolla lite julgardiner till köket och kanske nåt sött på vackra ting ? hursomhelst ska det bli roligt , allt som hör julen till är roligt :) längtar så till helgen när vi ska börja med adventspyntet , wihooooooo , pure happiness !
 
har gjort klart den där reflektionen nu , var så mycket att läsa så jag hann inte göra själva reflektionen klar igår , men jag skrev ner punkter och sådär så jag visste vad jag ville ta med och nu har jag renskrivit den , så då kan jag stryka en till grej från listan :) har börjat lite smått med performansanalysen , men än så länge har jag bara läst , ska väl ta tag i det lite mer nu , men var tvungen att pausa med en mandis först . men nåja , back to buisness nu alltsåciao .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0