Nio minuter kvar

2008-11-08 @ 23:52:16
hej . först nu kikar jag in här , men tro mig när jag säger att jag inte haft tid förrän nu , och nu börjar klockan gå mot ny dag . ojamig , förstå min dag !

upp innan tio , äta frukost och fixa iordning sig själv och väskan för att åka på barnkalas ( gosiga lillprinsen som fyllde tre hela ) och sen åka vidare mot fagerstahallen för match . rönnby stod för motståndet och det blev tyvärr ingen vinst för oss idag . inte vill jag påstå att jag tyckte att det gick nå vidare bra för mig idag inte , nje , är inte så speciellt nöjd . men nåja , jag fick vara med på line-upen i allafall och det var en hiskeligt ovan situation för mig minsann . visste att jag skulle spela med hanna , men reagerade ändå inte nå speciellt när hon ropades in med pompa och ståt . sen hörde jag dock: ". . . med nummer 18 - thereeeese hellblad" - och då höll jag på att trilla av stolen . haha , hur beter man sig liksom ? kul var också att spelaren som ropades upp efter mig var syrran , det kändes galet bra ;D haha . jag höll på att göra mål också , typ :P

efter matchen blev vi bjudna på mat , jag var hungrig och åt ungefär som en häst . efter det väntade elitseriematch i hallen vår och vi var förstås ganska givna i publiken . karolina widar , susanna tuominen och sara stålberg ? retsamt överbra . sägs vara elitseriens allra bästa femma ( tillsammans med deras två backar förstås ) - det kan nog vara så . det var helt galet !

efter matchen åkte vi till fontan och köpte lite godis och sen hann vi lagomt hem till stjärnorna började åka på is . det var litegrann på tiden att kicken fick åka , även om jag helst hade sett att josefine var den som gjorde´t . godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0