Maten ligger kvar

2008-11-04 @ 13:28:51
jag har fått i mig lite mat ( tacka gud för det , för oj om jag var hungrig ) och till min glädje så ligger den kvar i magen . därför tänker jag dra slutsatsen att magsjuka kan uteslutas och att det istället helt enkelt måste vara så att jag fått i mig nåt konstigt som magen reagerat på och kastat ut . something-to-reject liksom . nåja , om vi nu kan frångå pecket så är det så uppfriskande att vädret varit så gudomligt flera dagar i rad nu och jag tänker ta chansen att vara lite uppfriskad innan det är dags för föreläsning mellan 15 - 17 . i know , dryg-tid-som-bara-den , men vad gör man ? den ska tydligen handla om barns bildspråk . det kan bli intressant . ha en fortsatt trevlig tisdag , jag går ut i vintersolen

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0