Lördagsgodis

2008-11-15 @ 11:56:02

hej på er , skiner solen hos er också ? känns skönt med lite solsken i allt det här gråa som varit under veckan . hoppas den skiner ett tag till . jag sitter och väntar på mamma , vi ska åka till ikea . inhandla lite grejer till köket och sådär , för på måndag ska vi få börja plocka in i skåpen ? hoppas hoppas , gud vad härligt :) det ser ut att kunna bli riktigt riktigt flott . jocke och pappa jobbar och står i precis hela tiden , de är så duktiga så .

gårdagskvällen var bra , men sen . hämtade mat , tittade på idol , doobidoo och bridget . jocke gick upp och la sig strax innan natten ( förståeligt efter allt hans slit ) , malin slumra lite i soffan och jag försökte hålla mig vaken eftersom jag skulle hämta mamma och pappa när de kom från västerås . tydligen hade middagen varit riktigt trevlig och det var nog lika skönt för dom som för mig att gå och lägga sig när vi klev innanför dörren här vid 01.30 (!) . idol var rätt bra igår och det var ganska kul att se annas totala personlighetsförändring när hon fick sjunga duett med kevin . tack gode gud för det ! tröttsamt bara att det inte höll i sig . snälla människa , sluta tjura så fort nån säger ditt namn och bli inte så himla knäckt så fort nån ger dig lite kritik ! jag vet inte , det kanske bara är så att det är hutlöst svårt att hantera sig själv och allting när man är 16 år ? därför tycker jag på fullaste allvar att idol borde införa en strikt åldersgräns . man är fortfarande barn när man är 16 , låt de gå klart skolan först och växa till sig lite . kan sånt här knäcka vuxna , kan det definitivt knäcka barn !

förövrigt så listade jag ut de där antik-deckar-människornas-vad-snackar-dom-om-i-doobidoo på 5 poäng igår . inte så illa pinkat va ? neheeeej , hon kan hon - fröken t ;P

malin är i stockholm idag , med fopp-fia . jag skulle också vilja åka till stockholm , framförallt skulle jag vilja shoppa lite . men nej , jag tänker försöka lägga band på mig , det är ju trots allt snart jul och pengarna rullar ju inte in på kontot direkt . jag lägger faktiskt hellre de pengar jag har kvar på familjen min , än i min garderob .

ikea nästa alltså , ciao


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0