Kisspaus i skogen?

2008-11-05 @ 14:29:14
jag kom hem från bibblan för några minuter sen ( jag har märkt att det förmodligen kan låta som att jag typ bor där . så är inte fallet ! ) och på hemvägen så tog jag den lite snabbare och kortare vägen nerför skogsbacken för att jag skulle hinna hem bra i tid för seminariet . när jag klev in på stigen så såg jag en brevbärare komma utskuttandes mellan träden påväg ner mot sin postcykel och då tänkte jag: är det så dom måste göra ? stanna och hoppas att det finns lite skog i närheten så man kan få gå på toa ? in that case så skulle jag nog inte klara av att vara postis :P

jag får lov att skratta lite åt mig själv , idag igen , för när jag gick över bron så tyckte jag att jag hörde en helikopter surra och jag tyckte ljudet blev starkare och starkare och trodde därför att helikoptern lär vara ganska nära just då . så jag vände huvet mot himlen och titta och titta , vred litegrann och titta lika mycket , men någon helikopter såg jag då minsann inte . efter jag förbrilt letat efter den där helikoptern som jag var så stensäker på att jag egentligen skulle se så kom jag underfund med att det egentligen bara var introt på another brick in the wall som spelades på poddan . hahaha , so much for the helacopter ;D det var dock helikopterbrus på låten , tro inte att jag blivit knäpp och hör helikoptersurr bara sådär helt oapropå .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0