Is-sparkle

2008-11-01 @ 18:18:58
hej igen och godkväll . vi var ut och gick en stund tidigare idag som sagt , närmare bestämt så var vi borta i lite ner än tre timmar . nu lär väl kanske nämnas att vi inte traskade runt i alla de tre timmarna , men däremot halva den tiden om kanske inte mer ( ? ) resten av tiden satt vi uppe hos mormor och morfar och kollade lite på beautytown-through-times skulle man väl kunna säga , innan vi gick hem igen och tog tag i köksgörat . pappa målar tak , mamma målar fönster ( inte bokstavligt talat ) och jag har diskat och gjort iordning alla grönsakerna till maten som förhoppningsvis blir klar snart . vi ska äta fajitas i kväll vi , ni vet tacos fast med kyckling nerdränkt i fajitakrydda . gott . malin däremot ska förmodligen äta tacopaj , för hon ska nämligen på partaj i kväll hon . roooooli . jag har ont som en dassig gnu i mitt knee-from-hell , om det är nån som vill veta ! förmodligen för att man gått och spänt sig typ hela dagen och i princip inte setat ner förrän nu , så jag hoppas att det går över när jag får varva ner lite och kura ihop mig i tv-soffan sen ;D shit , inser ni hur mysigt det är med vintern ? mumma , jag har njutit hela dan´ , trots allt :)

jag är en stjärna på is , är du ?

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0