Inte så mycket tält på vintern

2008-11-06 @ 14:50:18

vad är det med dimman ? den är fullkomligt hypertjock och nästan lite skräckinjagande , för vissa i allafall kanske . det var ju så fint väder tidigare idag och nu blir det typ bara dimmigare och dimmigare för var gång jag tittar ut genom fönstret . how come ? skulle väl iof bli sämre väder till helgen tror jag , men ja . jag är inget stort fan av dimförtätning liksom .

klockan börjar så sakterliga närma sig 15 och då är det bara en timme kvar till jag ska befinna mig på brinell för att träffa majsan och gå vidare mot stan . gud vad härligt det ska bli med lite eftermiddagsmys på vallonen . vi ska sörpla i oss en varsin mastodont kopp med hyvens god och varm choklad :) yummieinmytummie indeed .

jag har ett problem , det innefattar jackor . jag har typ ingen ! har gått omkring i en av malins jackor nu hela hösten ( men det börjar bli lite för kallt med den nu ) och även fast jag letat som en tok i typ varenda affär så har jag inte hittat nån jag velat ha ( och de man väl hittat har typ kostat 3000 spänn och det har man inte riktigt råd med som student ) . köpte en svart jacka förra året , but i don´t like it anymore för jag ser seriöst ut som ett tält . känns som den står ut på alla håll och kanter och det känns inte sådär jättebra . tycker dock inte att det är några större fel på´n annars så jag funderar på om man typ skulle kunna hitta nåt skärp eller nåt som jag kan dra runt så att den inte blir att se lika tältisch ut . . ? ska nog gå och kika igenom alla garderoberna nu med detsamma .


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0