I väntans tider och julstäd

2008-11-29 @ 11:32:13
vi gick upp extra tidigt idag , i allafall för att vara en lördagsmorgon . vi åt frukost och satte på en gång med städandet , för nu gott folk , nu ska här adventspyntas :D jag är galet lycklig över det ! nu sitter jag dock mest och väntar på att vi ska åka iväg till samlingen , så det fortsatta städandet och det egentliga pyntet får vänta till senare i eftermiddag/kväll . örebro sk kommer till beautytown , de är serieledare och har typ förlorat en enda match den här säsongen ( ? ) something like that i allafall . men vi ska bannemig göra vårt bästa för att deras förlorade matcher ska ökas på med en siffra , yes indeed . taggtråd !

allmän fråga: tjejen på idol igår , johans fan ? VAD LED HON AV ?! helt grovt galen tjej , gå och lägg dig för sjutton gubbar .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja jösses va pinsamt. När jag såg den där tjejen var jag tvungen att gå från tv:n... Löjligt bortgjord! Skäms å hennes vägnar! Vad hon ska ångra sig sen när hon ser det... om inte så kanske när hon blir äldre iallafall. En sak är säker. Jag skulle iallafall göra det!



Kram Gumman.. ;)

2008-11-29 @ 18:48:36

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0